Vitaelife Pharma Omega 3 – απόψεις, τιμές, πού να αγοράσουν πόσο είναι το κόστος

[Total: 0    Average: 0/5]

Ωμέγα-3 είναι μια από τις κύριες ουσίες που βοηθούν να παραμείνει ένα άτομο υγιές, νέος και γεμάτος ενέργεια. Δεν συντίθεται από το σώμα – πρόσωπο που παίρνει μόνο το γεύμα του. Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα δρουν σε κυτταρικό επίπεδο. Προστατεύουν τα κύτταρα από την πρόωρη γήρανση, βοηθούν στη ρύθμιση του μεταβολισμού των λιπιδίων. Στην καθημερινή διατροφή περιείχε ένα ελάχιστο ποσό. Η έλλειψη κάνει για συμπλήρωση ή προσαρμογή της παροχής ηλεκτρικού ρεύματος.

Ωμέγα-3 πολυακόρεστα λιπαρά οξέα (PUFAs) είναι απαραίτητα λίπη – και μόνο στο ανθρώπινο σώμα δεν παράγονται. Το πιο σημαντικό από αυτά είναι τα εξής:

  • DHA (DHA) – DHA. Απαραίτητα για την φυσιολογική λειτουργία του εγκεφάλου, είναι υπεύθυνη για το σχηματισμό και υγιές νευρικό σύστημα.
  • EPA (EPA) – εικοσαπεντανοϊκό οξύ. Βοηθά να μεταφέρουν λιπίδια, διεγείρει τις άνοσες διαδικασίες, αυξάνει την αντίσταση του οργανισμού σε ιούς και μολύνσεις.
  • ALA (ALA) αλφα-λινολενικό οξύ. Αναντικατάστατος βοηθός στον αγώνα κατά της επιβλαβούς χοληστερόλης. Βοηθά να αντιμετωπίσει αγχωτικές καταστάσεις, ομαλοποιεί την αρτηριακή πίεση, βελτιώνει την κατάσταση των νυχιών, του δέρματος, των μαλλιών.

Τα περιεχόμενα

Χρήσιμες ιδιότητες

Το όφελος ωμέγα-3 δεν αμφισβητείται ακόμη και από τους εκπροσώπους της παραδοσιακής ιατρικής. Αυτό είναι ένα από τα λίγα συμπληρώματα διατροφής που συνιστούν οι ίδιοι οι ασθενείς τους γιατρούς.

  1. διεγείρουν την παραγωγή των ορμονών, που εμπλέκονται στις περισσότερες κυτταρική βιοχημική αντίδραση s.
  2. Με την τακτική χρήση μειώνει την ποσότητα της επιβλαβούς χοληστερόλης στο σώμα, η πιθανότητα εμφάνισης σοβαρών καρδιακών παθήσεων και εγκεφαλικών επεισοδίων μειώνεται.
  3. πολυακόρεστα λιπαρά οξέα ωμέγα-3 απαραίτητων για τους άνδρες -. Απαιτούνται για τη σύνθεση των αρσενικών κυττάρων και των νευρώνων του εγκεφάλου
  4. Μειωμένη συναισθηματικό, ψυχολογικό στρες, αυξάνοντας την παραγωγή σεροτονίνης. Μείωση της πιθανότητας εμφάνισης κατάθλιψης.
  5. Βοήθεια για τη σύνθεση των ορμονών και στεροειδών.
  6. Συμβολή στην οξυγόνωση των ιστών λόγω της συμμετοχής στις διαδικασίες της μεταφοράς της.
  7. Η καλή επίδραση στην καρδιά, συσταλτική της δραστηριότητας.
  8. Κοινή ιστούς γίνει πιο ελαστική. Μειώνει τη σοβαρότητα του πόνου σε ασθένειες των αρθρώσεων.
  9. εμποδίζουν την ανάπτυξη των αλλεργιών, αυτοάνοσων συστημικές ασθένειες, να μειώσει την ένταση των φλεγμονωδών διεργασιών.
  10. Η τακτική κατανάλωση έχει θετική επίδραση στη μνήμη, την προσοχή.
  11. Να βελτιωθεί η κατάσταση του δέρματος, των μαλλιών, των νυχιών.
  12. αυξάνει την ανοσία.
  13. Αυξάνει την αντίσταση του οργανισμού στο στρες, σωματική και ψυχική καταπόνηση.
  14. Μειωμένη η παραγωγή της κορτιζόλης.
READ  NanoVein - πώς να το χρησιμοποιήσετε; πού να το αγοράσει, φαρμακείο, τιμή

thete brbe bodybuider1 Vitaelife Pharma Omega 3   απόψεις, τιμές, πού να αγοράσουν πόσο είναι το κόστος Ωμέγα-3 για τους αθλητές – υποχρεωτική συμπλήρωμα στην καθημερινή διατροφή. Η τακτική πρόσληψη μειώνει το ιξώδες του αίματος, ομαλοποιεί την αρτηριακή πίεση. Ενίσχυση των αιμοφόρων αγγείων, καρδιάς ρυθμίστε ευκολότερη. Μειώνει την περίοδο αποκατάστασης μετά από έντονη άσκηση. Βελτιωμένη απόκριση, πιο γρήγορα ισχυρότερη, μεγαλώνουν άπαχο μυϊκό ιστό. Καλύτερα να απορροφήσει το ασβέστιο, μειώνει το επίπεδο της ψυχολογικής στρες κατά τη διάρκεια της κατάρτισης.

Το περιεχόμενο των προϊόντων

Καθώς το σώμα μας αυτά τα οξέα δεν συντίθενται, είναι απαραίτητο να συμπεριληφθούν στα τρόφιμα δίαιτα που περιέχουν ωμέγα-3. Και οι δύο είναι φυτικά και ζωικά τρόφιμα. Κύριες πηγές τροφίμων των ωμέγα-3 είναι τα εξής:

  • θαλασσινά και ψάρια λιπαρά αλμυρού νερού (ιδίως τα μικρά, το οποίο βρίσκεται στο κάτω μέρος της τροφικής αλυσίδας: αντσούγιες, σκουμπρί, ρέγγα και σαρδέλες, και η πέστροφα, ο μπακαλιάρος, τόνος)?
  • Τα φύκια?
  • Το κρέας των άγριων ζώων?
  • Μουστάρδα, camelina και το λινέλαιο?
  • Σπανάκι?
  • Τα φύλλα γλιστρίδα?
  • Chia.

Το περιεχόμενο των ωμέγα-3 σε έλαιο λιναριού και λιπαρά σαρδέλες είναι ιδιαίτερα υψηλές. Αυτά τα δύο προϊόντα μπορούν να θεωρηθούν ως Champions στο περιεχόμενο των λιπαρών οξέων ωμέγα-3. Αλλά εύκολα να σπάσει, να γίνει άχρηστο υπό την επίδραση της θερμοκρασίας, το φως, τον αέρα. Ως εκ τούτου, η προτίμηση για αλατισμένα, μαριναρισμένο ψάρι, ωμές σαλάτες με φυτικό έλαιο. Όταν χρησιμοποιείτε παξιμάδια ως πηγή των ωμέγα-3 δεν συνιστάται να προ-τηγανίζουμε.

Το ημερήσιο ποσοστό

Όσον αφορά τις καθημερινές τους γιατρούς δόση απόψεις διίστανται. Μερικοί πιστεύουν ότι το πιο αποτελεσματικό χαμηλή δόση ωμέγα-3 σε μία ποσότητα από 0,5 έως 2 γρ. μια μέρα. Άλλοι πιστεύουν ότι το σώμα χρειάζεται περισσότερο απαραίτητα λιπαρά οξέα -. Έως και 1 γραμμάριο για κάθε ποσοστό σωματικού λίπους

READ  Πράσινο Coffee Bean Extract για την απώλεια βάρους: τιμή, σχόλια

Η βέλτιστη ημερήσια νόρμα των ωμέγα-3, σύμφωνα με τους περισσότερους γιατρούς, 1-2 γραμμάρια ανά μερίδα έως τρεις φορές την ημέρα, δηλαδή 3 έως 6 γραμμάρια ανά ημέρα. Η συνιστώμενη ημερήσια δόση εξαρτάται από το σκοπό της εισαγωγής.

  • Η πρόληψη, η μείωση των επιπέδων χοληστερόλης. Πάρτε σε μικρές δόσεις έως 1,5 γραμμάρια ανά ημέρα.
  • Ωμέγα-3 στο bodybuilding. Χρησιμοποιείται για την ταχύτερη πρόσληψη της μυϊκής μάζας. Πάρτε μέχρι 3 γραμμάρια την ημέρα.
  • Βοήθεια για την απώλεια βάρους. Για την ομαλοποίηση του μεταβολισμού χορηγούνται 3-4 γραμμάρια την ημέρα.

Καρδιολόγοι προτείνουμε ενήλικες υγιείς ανθρώπους για την πρόληψη των καρδιακών παθήσεων, λαμβάνουν 300 mg ωμέγα-3. Άτομα με νόσο της στεφανιαίας αρτηρίας, η συνιστώμενη δόση μπορεί να αυξηθεί έως 1 γραμμάριο. Πάρτε χωρίς διακοπή.

thete bicyce bicycit1 Vitaelife Pharma Omega 3   απόψεις, τιμές, πού να αγοράσουν πόσο είναι το κόστος Σημαντικό! Το Υπουργείο υγείας Europen συνιστά ως επαρκή πρόσληψη να πάρει όχι περισσότερο από 1 g ωμέγα-3 ανά ημέρα.

Πώς να πάρετε ωμέγα-3

Οι ακριβείς οδηγίες μπορούν να βρεθούν στη συσκευασία ενός συγκεκριμένου φαρμάκου. Διαθέσιμο ωμέγα-3 κάψουλες, τουλάχιστον – σε υγρή μορφή. Η ποσότητα του φαρμάκου ανά απλή δόση θα ποικίλει ανάλογα με τη μέθοδο παραγωγής και τη δοσολογία του.

Κάψουλες όταν λαμβάνοντας πλένονται με άφθονο καθαρό νερό. Πάρτε ταυτόχρονα με τα γεύματα ή μισή ώρα μετά το φαγητό. Ανάλογα με την κατάσταση του ατόμου, το σκοπό της πρόσληψης και τη δοσολογία του φαρμάκου που χορηγείται από 2 έως 6 κάψουλες ανά ημέρα.

Υπερδοσολογία των ωμέγα-3 είναι πολύ σπάνια. Τα συμπτώματα της υπερδοσολογίας – ναυτία και έμετο, πόνο στο στομάχι και το πάγκρεας, στομαχικές διαταραχές, διάρροια. Αλλά ακόμη και χωρίς υπερβολική δόση ωμέγα-3 μπορεί να προκαλέσει ανεπιθύμητες ενέργειες. Εκφωνημένες καθαρτική δράση. Υπάρχουν καταγγελίες για τη γεύση του ψαριού στο στόμα του. Σε σπάνιες περιπτώσεις υπάρχουν αλλεργική αντίδραση s.

Οι κύριοι τύποι των φαρμάκων

Συμπληρώματα ωμέγα-3 get με διαφορετικούς τρόπους. Στα φαρμακεία μπορείτε να βρείτε διάφορα είδη των συμπληρωμάτων διατροφής.

  • Το φυσικό συμπύκνωμα ιχθυελαίου. Οξέος που περιέχει με τη μορφή τριγλυκεριδίων.
  • έλαιο Εξευγενισμένο ψαριών. Οξέος από επεξεργασία λαμβάνει τη μορφή αιθυλεστέρων. Αυτά τα φάρμακα δεν είναι πολύ αποτελεσματικά. Μερικοί χρησιμοποιούν εκεί, αλλά είναι μικρή.
  • αποκατασταθεί τριγλυκερίδια. Παρασκευάστηκε από εξευγενισμένου ιχθυελαίου με τη μεταφορά λιπαρών οξέων για να σχηματίσουν τα τριγλυκερίδια.
  • λάδι κριλ και πράσινο-χειλικό μύδι. Ένα αρκετά υψηλή περιεκτικότητα σε φωσφολιπίδια και τριγλυκερίδια.
  • φύκια πετρελαίου. Υψηλότερη συγκέντρωση των τριγλυκεριδίων σε σύγκριση με ιχθυέλαιο.
  • Υποδόρια λίπος της σφραγίδας.
  • Φυτικά παρασκευάσματα. Πάρτε κυρίως από σπόρους λιναριού, καρύδια, σπόρους Chia.
READ  Fungolock - απόψεις, τιμές, σχόλια, επίσημη ιστοσελίδα

Χρήσιμα συμπληρώματα είναι όλα χωρίς εξαίρεση, αλλά είναι αφομοιώνονται από το σώμα με διάφορους τρόπους.

Πώς να επιλέξετε το σωστό φάρμακο

Δεν πρέπει να συγχέεται με το φάρμακο, διαβάστε προσεκτικά τη σύνθεση και τις οδηγίες. Λάβετε υπόψη σας τα ακόλουθα σημεία.

  1. Επιλέξτε συμπληρώματα με υπεροχή των ΕΡΑ και DHA. Είναι πιο ευεργετική για το σώμα.
  2. Το ποσό των οξέων στην κάψουλα. Είναι καλύτερο να ληφθεί παρασκευάσματα με υψηλότερη συγκέντρωση.
  3. Form. Τα συμπληρώματα με τη μορφή αιθυλεστέρων (EE) απορροφούνται πτωχά. Είναι καλύτερα να δοθεί προτεραιότητα στα προϊόντα που βασίζονται σε ελεύθερα λιπαρά οξέα, τριγλυκερίδια, φωσφολιπίδια. Στην σύνθεση, θα πρέπει να αναφέρονται ως FFA, TG, PLS.
  4. Βιταμίνη Ε συμπληρωμάτων με βιταμίνη Ε απορροφάται καλύτερα και πλέον worknot.

Best Συμπλήρωμα – το ιχθυέλαιο. Πιο αποτελεσματική μύδια πετρελαίου ή κριλ -. Φαρμακείων μας είναι σπάνιες

Αντενδείξεις

Παρά τις χρήσιμες ιδιότητες των ωμέγα-3, έχει μερικά αντενδείξεις. Πριν από τη λήψη είστε σίγουροι πρέπει να βεβαιωθείτε ότι τα έχετε:

  • Η περίσσεια πρόσληψη της βιταμίνης D και ασβεστίου.
  • Αλλεργικές για τα ψάρια έλαιο.
  • παγκρεατίτιδα, πέτρες στη χολή.
  • Η νεφρική ανεπάρκεια.
  • Δυσλειτουργίες του θυρεοειδούς αδένα.
  • Η δραστική μορφή της φυματίωσης.

Σε άλλες περιπτώσεις, η συμπλήρωση με λιπαρά οξέα θα φέρει μόνο οφέλη. Αυτό το συμπλήρωμα δεν είναι για μία μόνο είσοδο. Για να επιτευχθεί σταθερό αποτέλεσμα, είναι αναγκαίο να ληφθούν ιχθυέλαιο ή άλλο φάρμακο με ωμέγα-3 τακτικά.

Delli Panthea
Περί Delli Panthea 291 Άρθρα
Παίρνει λίγο χρόνο για να γνωρίσετε τη Philippa Take, αλλά δύο πράγματα που δεν θα ξεχάσετε ποτέ είναι ότι είναι σίγουρο και πρακτικό. Φυσικά, το sshe είναι επίσης χαρισματικό, συναισθηματικό και ικανό, αλλά είναι λιγότερο προεξέχον και συχνά συνυφασμένο με το να είναι επιτηδευμένο Καλά. Οι προσδοκίες της, όμως, είναι αυτό που τόσο άρεσε. Σε πολλές περιπτώσεις, οι άνθρωποι θα υπολογίζουν και στην οπισθοψία τους όποτε χρειάζονται επευφημίες. Κανείς δεν είναι τέλειος φυσικά και ο Φίλιππα έχει πολλά λιγότερο ευνοϊκά χαρακτηριστικά. Η στενότητα και η μισαλλοδοξία της τείνουν να παρεμποδίζουν συχνά τα προσωπικά επίπεδα. Ευτυχώς η πρακτική της σκέψη είναι συνήθως εκεί για να μαλακώσει τα χτυπήματα.